Merelle sitä veri vetää - ainakin paljasjalkaisilla hankolaisilla. Mikäs on veneessä istuessa ja Rosalaan matkatessa - sponsored by Tage's Fisk. Tässä pienten matkalaisten joukko: Wiltsu, Erika, Miisa ja Hannah.Kaikilla tietenkin pelastusliivit päällä, vaikka kuumahan niissä kyllä tuli. Ja Bubu Miisan mukana - luonnollisesti. Minnekään ei lähdetä ilman, muuten ei hyvä heilu!



Meressä uimassa iskän kanssa. Miisaa ei vielä uskallettu ottaa tällä reissulla kastautumaan. Syvyyttä tässä kohdassa n. 3 metriä. Ensin vähän pelotti, mutta sitten piti päästä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja....

Tunnelmakuva paluumatkalta, kun kaikkia alta metrinmittaisia jo alkoi kovasti väsyttää...
...ja tässä tulos, nukahdettiin sitten jo veneessä mamman syliin. Edes autoon kannettaessa ei kumpikaan nappuloista herännyt. Kotona käytiin pikaisesti pissalla, ja yritettiin riisua nukkuvan tytön päältä uimapuku (on muuten yllättävän vaikeaa, kun toinen kiemurtelee kuin keitetty spagetti) ja äkkiä sänkyyn. Kyllä meri-ilma muuten nukutti valtavan hyvin!
No comments:
Post a Comment