Thursday, May 21, 2009

Värkkäystä ja pipellystä

Tässä vähän vanhahkoa matskua: mamma väkersi Erikan synttäreille kakkua:





















Ja lisää mamman värkkäyksiä: Erikalle vitosella ostettu peilipöytä sai uuden elämän nuoren neidin huoneesta. Tuunattu versio.
































Huovutetut tossut:

No comments: